
El síndic t’escolta però no entén res
C. Catalan
En el post anterior explicava com havia presentat una queixa al Síndic de Greuges de Catalunya, per la dificultat reiterada en l’accés a la informació i el meu desencís amb l’Administració Electrònica i els seus formularis, que suposen un terrible obstacle en lloc de facilitar-lo.
I el Síndic va contestar. Vaig rebre la resposta per dues vies. La resposta electrònica va consistir en un correu electrònic d’algú o alguna màquina que signa com a Síndic [NORESPONGUEU].
i envia missatges plens de referències:
El NORESPONGUEU-Síndic sembla ser un ens superior i molt més poderòs que el propi Síndic i té la facultat d’exigir DNI i número de mòbil en el qual rebre un codi d’accés en un missatge sms. Recordeu que m’havia queixat justament per aquest tipus d’entrebanc a l’hora d’accedir a la informació??
Un cop introduït, el resultat va ser èpic: “Lamentablement, hi ha algun problema amb la crida al servidor”.
Després d’un parell d’intents, vaig rendir-me.
Uns dies més tard ho vaig tornar a intentar. Les tres pantalles següents van ser l’impressionant resultat.
Pantalla 1: Vosté disposa d’una bústia de comunicació amb el Síndic de Greuges
Pantalla 2:El Síndic està comunicant-se (intentant comunicar-se!) amb vosté mitjançant aquesta bústia:
i li adjunta un Acte Administratiu !!! (detall de l’anterior adalt a l’esquerra)
I què diu aquest Acte? Doncs que m’havien escrit per correu postal!! i un justificant dient “Evidències d’enviament” però SENSE LA RESPOSTA :)
Aquí teniu la diplomàtica resposta només rebuda per correu postal
Imatge: elaboració pròpia